wtorek, 9 stycznia 2018

Cudownym dziadkom

Cudownym dziadkom -kartka

Dziś jest moja premiera na blogu ArtBrawurki, witam więc nieśmiało, ale bardzo serdecznie. Na pierwszą inspirację przygotowałam warstwową kartkę w stylu vintage z okazji Dnia Babci i Dziadka. 

kartka z okazji Dnia Dziadka 

Wykonanie kartki

Wykorzystałam papier Studio75Pan i Pani Black oraz tagi i motyla z tej samej kolekcji. Brzegi papieru postarzyłam, a jego jaśniejsze elementy dodatkowo potuszowałam distressem vintage photo. Dodałam koronki i róże na tiulu oraz kompozycję z kwiatów i listków, które również pociągnęłam delikatnie tuszem. Do tego sznurek, napis i… gotowe.
 
detale- kwiaty, listki, tagi 

tagi w stylu vintage

kartka ozdobiona kwiatami i tagami


Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
Ania
Dt ArtBrawurki

2 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger