sobota, 30 grudnia 2017

Album dla córki

Album dla córeczki


Witajcie

Rok 2017 powoli się kończy. Wszyscy robią podsumowania, a ja ... postanowiłam zrobić album dla siebie i swojej córeczki. Mamy bowiem mnóstwo wspólnych zdjęć na kompie oczywiście ( o zgrozo:P), więc to będzie dobra okazja, by nadać im realną formę i w końcu je wydrukować.

album dla córeczki

 Wykonanie albumu


Bazę stanowi stary album po przejściach. Okleiłam go ozdobnym papierem z kolekcji Summertime. Wybrałam oczywiście mój ulubiony motyw w kropki. Tonację utrzymałam w  ulubionych kolorach różu, bieli i zieleni.
Główny akcent kompozycji stanowi "łapacz snów". Wykonałam go z tekturowych obręczy, piór oraz wyciętych z papieru kwiatów róży i motywów liści (kolekcja Summertime).
Całość wieńczy napis "album" pomalowany mieniącym się różowym tuszem. Jest on pozostałością po tekturce, którą wykorzystałam w jednej ze swoich zimowych kartek z pingwinkami.

detale albumu -łapacz snów

papier do scrapbookingu w kropki

napis z tekturki Album 

Z ArtBrawurki wykorzystałam:

 

 

 Pożegnanie i życzenia


Kochani ... to moja ostatnia inspiracja dla ArtBrawurki. Nowy Rok będzie czasem zmian i ja chcę wyjść im na przeciw. Dziękuję za możliwości inspirowania Was i tworzenia tego miejsca. 

Pozdrawiam, życząc pomyślności i wielu pozytywnych zmian w Nowym 2018 roku!

baner DT ArtBrawurki
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger