sobota, 4 listopada 2017

Świąteczna kartka z reniferami


Świąteczna z reniferami

Witajcie.
Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę świąteczną. Ciężko było mi zacząć świąteczne kartkowanie, bo w październiku trudno poczuć magię świąt. Przełamałam się przez zrobienie akcji w szkole. Zaprosiłam uczniów, nauczycieli, rodziców do wspólnego kartkowania. Robiliśmy kartki na kiermasz grudniowy w szkole. Wyszło nam ich 102. Była to dla mnie ogromna dawka energii i zaczęłam po tej akcji świąteczne ciachanie. Zauroczył mnie papier Winter Fun firmy Laserowe Love. Myślę, że format kartki dodaje jej trochę elegancji.
kartka wykonana z papierów do scrapbookingu

ozdoba kartki to renifer z tekturki

na kartce znajdują sie piękne zimowe motywy

kartka świąteczna wielowarstwowa

Wykorzystałam z ArtBrawurki:

Pozdrawiam,
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger