czwartek, 30 listopada 2017

Miasteczko na kartce

Miasteczko


Hej, hej ...
Ostatnio wpadła w moje ręce bardzo ciekawa tektura przedstawiająca miasteczko. Jej dodatkowym atutem jest to, że skomponowana jest w ramce. Ów kadr stał się dla mnie inspiracją do wykonania tej karteczki.


zimowa kartka z tekturką

Wykonanie kartki

Tekturkę podkleiłam od spodu papierem z kolekcji Biegun Północny. Dokleiłam wycięty z innego arkusza motyw gałązki, bombki i tekturowe gwiazdki. Domki dachów pomalowałam na pomarańczowo. Całość pochlapałam akwarelkami dla uzyskania spójności elementów. Dolna partia została oprószona solą.
Kompozycję uzupełnia postać wesołego pingwinka.
szczegóły na kartce-tekturki, wycinanki, chlapnięcia farby i sól

kartka z zimowym miasteczkiem i pingwinkiem

Materiały z ArtBrawurki:

Pozdrawiam,
baner DT ArtBrawurki


3 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger