czwartek, 2 listopada 2017

Męskie karteczki

Męskie klimaty na męskich kartkach...

Trochę przekornie im bliżej świat tym u mnie mniej świąteczne prace ;) Ostatnio naszło mnie na męskie klimaty. Powstały trzy karteczki. Dziś pokażę wam dwie z nich.
  męska kartka dla z wieloma detalami

Pierwsza kartka

Dość nietypowa kompozycja- niby 3D, ale na płaskiej kartce. Na patchworkowej bazie wykonanej z papierów z kolekcji Studio75 Pan i Pani Black "zbudowałam" warsztat, na którym rozsypałam stolarskie narzędzia. W górnej części kartki umieściłam metalowy klucz, w dolnej śrubkę. Myślę, że fajnie wpisują się te elementy w całość.
Kartka utrzymana trochę w  stylu vintage. Dużo tu przetarć i postarzanych brzegów. Królują oczywiście brązy.
na kartce powstał mini- warsztat stolarskitekturkowe narzędzia są ozdobą męskiej kartki

najważniejszym elementem karteczki jest zardzewiała śruba


Druga kartka

Pokazuję w niej, jak wykorzystuję tzw. "odpad" z tekturek. W końcu wszystko przydać się może ;) Tu też zamiast tuszu w ruch poszły przede wszystkim akwarelki.Tę kartkę również stworzyłam na bazie papierów z kolekcji Studio75 Pan i Pani Black. W centralnej części umieściłam pustą bazę tekturki. Na niej nakleiłam piłę i siekierę (dwa elementy, które mi poprzednio zostały - pozornie bezużyteczne). Dodałam guziki, metalowe koła z breloczka, tekturowe gwiazdki, wstążkę i ptaszka w klatce. Wszystkie te elementy zbudowały ciekawą, choć pozornie nie pasującą do siebie kompozycję.
 męska kartka w stylu vintage 
ozdobne detale na kartce

Materiały wykorzystane w karteczkach ze sklepu ArtBrawurka:


Pozdrawiam,
Ki
baner DT ArtBrawurka

2 komentarze:

  1. Bardzo męskie kartki.
    A ja kiedyś myślałam,że Amerykę odkryłam wykorzystując resztki po tekturkach wielkanocnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też zaczęłam od wielkanocnych - a teraz to niemalże wszystkie - uwielbiam np odpad po trybikach - są ekstra!

      Usuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger