wtorek, 31 października 2017

Pastelowe świąteczne karteczki

Świąteczne kartki w pastelowych kolorach


Dzień dobry
Dzisiaj w ramach inspiracji przygotowałam dwie pastelowe kartki świąteczne. Przyznam, że pierwszy raz (zaraz po premierze), kiedy zobaczyłam papier Królowa Śniegu II z Galerii Papieru - zakochałam się w nim i zakupiłam. Przyszedł - nadal mi się podobał, ale nagle pytanie - czy on się nadaje do prac świątecznych?
No właśnie - nadaje się? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Po pierwszym zawahaniu się - bardzo  go polubiłam. Prace tworzą się same. A efekt możecie zobaczyć poniżej.
Zapraszam.

kartki świąteczne w pastelowych kolorach 

kartka świąteczna z szopką

kartka świąteczna ozdobiona kwiatem z perłą 

bozonarodzeniowa kartka z pastelowym różem

delikatne ozdoby świąteczne na kartce


 
Pozdrawiam,
Agnieszka
baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger