sobota, 16 września 2017

Urodzinowe karteczki z misiami

Karteczki z misiami na urodzinki

Witajcie :)
Cieszę się ze razem z Wami będę tworzyć to miejsce. Mam nadzieję, że moje prace nie tylko Wam się spodobają, ale zainspirują do twórczych działań.
warstwowa kartka na urodziny dziecka

 Deszczowe czary, czyli jak powstają optymistyczne karteczki

 

Kiedy za oknem pada deszcz, biorę do ręki kolorowe papiery i czaruję z nich pełne optymizmu karteczki dla dzieci. Do ich wykonania użyłam papierów z kolekcji Summertime. Motyw kropek idealnie uzupełnił kolorowe grafiki z misiami, które dodatkowo podmalowałam kredkami akwarelowymi. Karteczki są bardzo proste w swojej formie. Na kolorowe bazy nakleiłem dwie warstwy papieru. Górną pokryłam gesso za pomocą maski Stencil Koła i pochlapałam akwarelkami. Dodałam "misie", wycięte z papieru listki, kwiatki, półperełki i tekturowe napisy w chmurkach.
Wyszło kolorowo i wyjątkowo- jak na mnie- "płasko" ;) 
papier do scrapbookingu pochlapany farbą akwarelową 
ozdobą karteczki są perełki w pastelowych kolorach

kwiaty i liscie wycięte są z papieru do scrapbookingu 
kartka składa się z kilku warstw


gesso tworzy wypukłe kropki namalowane za pomocą  maski
 miś z kwiatkami na urodzinowej kartce

tło kartki zrobione z użyciem gesso, farb akwarelowych i maski

Materiały z ArtBrawurki, które wykorzystałam w swoich misiowych karteczkach:)
Pozdrawiam,
Ki
 







4 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger