wtorek, 19 września 2017

Album dla chłopca

Komunijny album dla chłopca 

 

Witajcie...
Album to forma, która nie często pojawia się w mojej twórczości. Powstał on na prośbę koleżanki, która chciała kogoś obdarować zdjęciami komunijnymi swojego syna. A jak to zrobić najlepiej? Oczywiście w ozdobnym albumie. Postanowiłam zrobić go w chłopięcych kolorach i bez większej ilości dodatków, ponieważ to zdjęcia  mają być najważniejsze w komunijnym albumie.  Mój wybór padł na mniejszy format, ponieważ album miał mieć niewiele zdjęć. Praca przy takim formacie była  samą przyjemnością :) A Wy lubicie albumy?
wycinanka z beermaty z napisem Pierwsza Komunia Św.

 strony ozdobione papierem do scrapbookingu

baza albumowa 15x15 z białą sprężyną

strony w albumie oklejone papierem do scrapbookingu

album ozdobiony jest papierami i wycinankami z beermaty

Materiały z ArtBrawurki 

Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Piękny album. Fajne kolorowe stronice. Ja należę do starego typu ludzi haha lubie albumy i zdjęcia które można dotknąć. Poza tym przechowywanie na dysku wyszło mi bokiem bo straciłam dwa lata z życia dzieci kiedy odkładalam na później wywoływanie fotek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Albumy, które można dotknąć mają w sobie to coś. Dobre są na jesienne wieczory ;)

      Usuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger